NABÓR NA STANOWISKO RADCY PRAWNEGO

BURMISTRZ CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

RADCY PRAWNEGO

1. Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):

1) wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,

2) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w strukturach administracji samorządowej na stanowisku związanym z obsługą prawną,

3) uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego,

4) posiadanie obywatelstwa polskiego,

5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

6) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii.


2. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku):

1) biegła znajomość przepisów i aktualnego orzecznictwa w szczególności z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego, prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, uregulowań dotyczących zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony środowiska, finansów publicznych jak również innych przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego.

2) komunikatywność,

3) wysoka kultura osobista,

4) prawo jazdy.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) obsługa prawna Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej oraz Domu Kultury w Czarnej Białostockiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czarnej Białostockiej,

2) zastępstwo procesowe przed sądami, trybunałami i innymi organami orzekającymi,

3) doradztwo prawne w zakresie działalności Gminy i jej jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej oraz Domu Kultury w Czarnej Białostockiej

i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czarnej Białostockiej,

4) opiniowanie projektów umów i decyzji administracyjnych, zarządzeń Burmistrza Czarnej Białostockiej i projektów uchwał Rady Miejskiej jak również innych dokumentów pod względem formalno-prawnym,

5) opiniowanie pism wychodzących z zakresu prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, uregulowań dotyczących zamówień publicznych, prawa budowlanego oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz ochrony środowiska, finansów publicznych jak również innych przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego,

6) weryfikacja pism w postępowaniu egzekucyjnym i administracyjnym,

7) udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Gminy nieposiadających osobowości prawnej oraz Domu Kultury w Czarnej Białostockiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Czarnej Białostockiej,

8) uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu pod względem prawnym.

 

4. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys - curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4) kserokopia dowodu osobistego,

5) kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie prawnicze,

6) kserokopię wpisu na listę radców prawnych,

7) kserokopie świadectw pracy ,

8) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

9) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona zobowiązana będzie do dostarczenia w ciągu dwóch tygodni od dnia zawarcia umowy dokumentu potwierdzającego w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego),

10) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,

11) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

12) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku radcy prawnego,

13) w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia.

 

5. Dokumenty dodatkowe:

1) kserokopia prawa jazdy;

2) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

3) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

6. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia zatrudnienia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

 

7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

a) Praca w siedzibie urzędu (urząd mieści się w kilku budynkach na różnych piętrach), przemieszczanie się między budynkami urzędu, a także wyjazdy związane ze szkoleniami oraz wyjazdami służbowymi – delegacjami;

b) Budynki stwarzają problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, windy i toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych).

 

8. Dokumenty aplikacyjne należy składać:

- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2 – pok. nr 8 (sekretariat);

- pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do kwalifikowanego podpisu elektronicznego;

- pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko radcy prawnego”

w terminie do dnia 20 marca 2015 roku do godz. 15:30 (termin wpływu dokumentów aplikacyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w określonych wyżej formach).

 

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Jacek Chrulski

Wprowadzający: Jacek Chrulski

Data modyfikacji: 2015-03-06

Opublikował: Wojciech Skorulski

Data publikacji: 2015-03-06