NABÓR NA STANOWISKO DS. BUDŻETOWYCH (KASJER)

BURMISTRZ CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

DS. BUDŻETOWYCH (KASJER)


1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie;

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych;

c) wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu ekonomii, rachunkowości i finansów);

d) znajomość ustaw: o rachunkowości (Dz. U z 2013r., poz.330 z późn. zm.), o finansach publicznych (Dz. U z 2013r., poz.885 z późn. zm.), o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2010 r. Nr 80, poz. 526 z późn. zm.), o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012r., poz. 1282 z późn. zm.), Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.267);

e) znajomość rozporządzeń: Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej (Dz.U. z 2014 poz. 119), Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 38 poz. 207 z poźn. zm.),

f) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;

g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

h) nieposzlakowana opinia;

i) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole;

j) znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości i księgowości.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość zagadnień dotyczących systemu bankowości elektronicznej;

b) biegła znajomość obsługi komputera;

c) sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie;

d) odporność na stres i wytrwałość;

e) umiejętność obsługi programu Quorum F-K

f) posiadane zaświadczenie potwierdzające ukończenie z pozytywnym wynikiem egzaminu kończącego służbę przygotowawczą;

g) staż pracy na stanowisku kasjera lub księgowej w jednostce budżetowej;

h) prawo jazdy.

 

3. Zakres głównych wykonywanych zadań na stanowisku:

a) przyjmowanie na podstawie właściwych dowodów wszelkich należności i odprowadzanie ich do banku zgodnie z obowiązującymi przepisami;

b) podejmowanie z banku środków pieniężnych;

c) terminowe wypłacanie wszelkich zobowiązań wynikających z dowodów przekazywanych do realizacji;

d) terminowe sporządzanie przelewów z tytułu zobowiązań oraz ich ewidencja;

e) prowadzenie ewidencji faktur obcych;

f) terminowe odprowadzanie dochodów budżetu państwa związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie;

g) prowadzenie obowiązującej dokumentacji dotyczącej kasy;

h) prowadzenie ewidencji wystawianych i opłacanych mandatów karnych;

i) prowadzenie ewidencji przyjętych depozytów;

j) prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania i nadzór nad ich zakupem;

k) sporządzanie sprawozdań z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie;

l) sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych.

 

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) życiorys - curriculum vitae z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;

c) oryginał kwestionariusza osobowego;

d) kserokopia dowodu osobistego;

e) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;

f) kserokopia świadectw pracy;

g) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);

h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;

i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. budżetowych (kasjer) w Urzędzie Miejskim;

j) w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia.

 

5. Dokumenty dodatkowe:

a) kserokopia prawa jazdy;

b) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

c) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

6. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia zatrudnienia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

 

7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

a) Praca w siedzibie urzędu (urząd mieści się w kilku budynkach na różnych piętrach), przemieszczanie się między budynkami urzędu, a także wyjazdy związane ze szkoleniami oraz wyjazdami służbowymi – delegacjami;

b) Budynki stwarzają problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, windy i toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych).

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać:

 osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2 – pok. nr 8 (sekretariat);

pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do kwalifikowanego podpisu elektronicznego;

pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy nabo¬ru na stanowisko ds. budżetowych (kasjer)”

w terminie do dnia 10 marca 2014 roku do godz. 15:30 (termin wpływu dokumentów aplikacyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w określonych wyżej formach).

 

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Tadeusz Matejko

Wprowadzający: Tadeusz Matejko

Data modyfikacji: 2014-02-27

Opublikował: Wojciech Skorulski

Data publikacji: 2014-02-27