NABÓR NA STANOWISKO INFORMATYKA

BURMISTRZ CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

OGŁASZA

NABÓR NA STANOWISKO

INFORMATYK

(w wymiarze ½ etatu)


1. Wymagania niezbędne:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego;

b) wykształcenie wyższe (informatyka lub pokrewne);

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych;

d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

f) nieposzlakowana opinia;

g) znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych;

h) znajomość programów MS Office, Open Office;

i) znajomość środowisk: Windows, Linux;

j) znajomość języka HTML, PHP, CSS oraz SQL;

k) umiejętność posługiwania się kontem uniksowym (ssh, ftp);

l) znajomość zagadnień związanych z budową serwisów internetowych;

m) biegła znajomość budowy, konfiguracji i eksploatacji sprzętu komputerowego oraz sieci komputerowych;

n) znajomość programów do tworzenia grafiki;

o) znajomość zarządzania środowiskiem CMS JOOMLA;

p) minimum roczne doświadczenie na stanowisku informatyka.

 

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość języka C++, C#;

b) umiejętność zarządzania i programowania baz danych SQL;

c) umiejętność zarządzania Active Directory;

d) umiejętność zarządzania serwerami www, poczty, plików;

e) sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie, otwartość na nowości techniczne;

f) odporność na stres i wytrwałość;

g) posiadanie zaświadczenia potwierdzającego ukończenie z pozytywnym wynikiem egzaminu kończącego służbę przygotowawczą;

h) prawo jazdy.

 

3. Zakres głównych wykonywanych zadań na stanowisku:

a) monitorowanie poprawności działania systemów informatycznych w Urzędzie;

b) administracja systemem obiegu dokumentów;

c) administracja serwisem BIP;

d) administracja stroną www Urzędu;

e) wsparcie techniczne dla użytkowników administrowanych systemów;

f) opieka i nadzór nad sprzętem komputerowym;

g) diagnostyka i naprawa w przypadku awarii sprzętu komputerowego;

h) zapewnienie bezpieczeństwa danych w systemie informatycznym;

i) nadawanie uprawnień użytkownikom;

j) archiwizacja systemów, aplikacji i baz danych.

 

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) życiorys - curriculum vitae z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej;

c) oryginał kwestionariusza osobowego;

d) kserokopia dowodu osobistego;

e) kserokopia dyplomów potwierdzających wykształcenie;

f) kserokopia świadectw pracy;

g) oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);

h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;

i) oświadczenie o uzyskanych karach porządkowych lub ich braku (w przeciągu ostatniego roku) w poprzednich miejscach pracy;

j) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku informatyka w Urzędzie Miejskim;

k) w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia;

l) oświadczenie o znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznych;

m) oświadczenie o znajomości zagadnień określonych w punkcie 1 podpunkty h-o.

 

5. Dokumenty dodatkowe:

a) kserokopia prawa jazdy;

b) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;

c) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

6. Informacje dodatkowe: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia zatrudnienia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej ora zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

 

7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

a) Praca w siedzibie urzędu (urząd mieści się w kilku budynkach na różnych piętrach), przemieszczanie się między budynkami urzędu, a także wyjazdy związane ze szkoleniami oraz wyjazdami służbowymi- delegacjami,

b) Budynki stwarzają problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, windy i toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych).

 

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać:

- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2– pok. nr 8 (sekretariat),

- pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego,

- pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej, ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka z dopiskiem: „Dotyczy naborru na stanowisko informatyka”,

w terminie do dnia 19 lutego 2013 roku do godz. 15:30 (termin wpływu dokumentów aplikacyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w określonych wyżej formach).

 

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Tadeusz Matejko

Wprowadzający: Tadeusz Matejko

Data modyfikacji: 2013-02-05

Opublikował: Wojciech Skorulski

Data publikacji: 2013-02-05