Nabór na stanowisko PODINSPEKTORA DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

BURMISTRZ CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

PODINSPEKTORA DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

(umowa na czas zastępstwa – 1 etat)


 

1. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych;
  3. wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu gospodarki przestrzennej lub geodezji);
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.

2. Wymagania dodatkowe( pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):

  1. znajomość ustaw: o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.), o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 r., poz. 199 ze zm.), o ochronie gruntów rolnych
    i leśnych (Dz.U. z 2015 r. poz. 909); kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.); rozporządzenie w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U z 2003 r., Nr 164, poz. 1588 ze zm.);
  2. biegła znajomość obsługi komputera;
  3. sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie;
  4. odporność na stres i wytrwałość;
  5. umiejętność obsługi programów EWOPIS, EWMAPA,
  6. prawo jazdy.

3. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

a) prowadzenie postępowań dotyczących wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, w szczególności:

  • ustalanie stron postępowania administracyjnego,
  • przygotowywanie oraz wysyłanie zawiadomień o wszczęciu postępowania,
  • korespondencja z instytucjami uzgadniającymi decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • przygotowaniu decyzji po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień,
  • nadzór merytoryczny nad terminowością prowadzonych postępowań,

b) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;

c) koordynacja i współpraca w zakresie planowania przestrzennego i sporządzania miejscowych planów  zagospodarowania przestrzennego;

d) weryfikacja treści opracowywanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz potwierdzanie ich zgodności ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zgłaszanymi wnioskami, itp.,

e) przygotowywanie i wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego;

f) prowadzenie postępowań dotyczących opłat wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;

g) nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości i prowadzenie ewidencji nazw ulic;

h) wykonywanie zadań należących do gminy wynikających z przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych;

i) merytoryczne prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa dotyczących ochrony zabytków;

j) sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu prowadzonych spraw.

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys - curriculum vitae;
  3. oryginał kwestionariusza osobowego;
  4. kserokopia dowodu osobistego;
  5. kserokopia dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  6. oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Miejskim;
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru, tj. podpisanie klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
    29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.
    o pracownikach samorządowych.
  10. w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia.

5. Dokumenty dodatkowe:

  1. kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadanego stażu);
  2. kserokopia prawa jazdy;
  3. kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

6. Informacje dodatkowe:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia zatrudnienia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.

7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:

  1. Praca w siedzibie urzędu (urząd mieści się w kilku budynkach na różnych piętrach),  przemieszczanie się między budynkami urzędu, a także wyjazdy związane ze szkoleniami oraz wyjazdami służbowymi – delegacjami;
  2. Budynki stwarzają problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, windy i toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych).

8. Dokumenty aplikacyjne należy składać:

-      osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2 – pok. nr 8 (sekretariat);

-      pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do kwalifikowanego podpisu elektronicznego;

-      pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy nabo­ru na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego”

w terminie do dnia 2 listopada 2015 roku do godz. 9:00 (termin wpływu dokumentów aplikacyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w określonych wyżej formach).

 

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Jacek Chrulski

Wprowadzający: Jacek Chrulski

Data modyfikacji: 2015-10-21

Opublikował: Wojciech Skorulski

Data publikacji: 2015-10-21