Nabór na stanowisko PODINSPEKTORA DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
BURMISTRZ CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
(umowa na czas zastępstwa – 1 etat)
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych;
- wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu gospodarki przestrzennej lub geodezji);
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole.
2. Wymagania dodatkowe( pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
- znajomość ustaw: o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r., poz. 594 ze zm.), o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2015 r., poz. 199 ze zm.), o ochronie gruntów rolnych
i leśnych (Dz.U. z 2015 r. poz. 909); kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.); rozporządzenie w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U z 2003 r., Nr 164, poz. 1588 ze zm.); - biegła znajomość obsługi komputera;
- sumienność, odpowiedzialność, zaangażowanie;
- odporność na stres i wytrwałość;
- umiejętność obsługi programów EWOPIS, EWMAPA,
- prawo jazdy.
3. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie postępowań dotyczących wydawania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, w szczególności:
- ustalanie stron postępowania administracyjnego,
- przygotowywanie oraz wysyłanie zawiadomień o wszczęciu postępowania,
- korespondencja z instytucjami uzgadniającymi decyzje o warunkach zabudowy oraz decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- przygotowaniu decyzji po uzyskaniu niezbędnych uzgodnień,
- nadzór merytoryczny nad terminowością prowadzonych postępowań,
b) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
c) koordynacja i współpraca w zakresie planowania przestrzennego i sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
d) weryfikacja treści opracowywanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz potwierdzanie ich zgodności ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zgłaszanymi wnioskami, itp.,
e) przygotowywanie i wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego;
f) prowadzenie postępowań dotyczących opłat wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
g) nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości i prowadzenie ewidencji nazw ulic;
h) wykonywanie zadań należących do gminy wynikających z przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych;
i) merytoryczne prowadzenie spraw wynikających z przepisów prawa dotyczących ochrony zabytków;
j) sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu prowadzonych spraw.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys - curriculum vitae;
- oryginał kwestionariusza osobowego;
- kserokopia dowodu osobistego;
- kserokopia dyplomów potwierdzających posiadane wykształcenie;
- oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba zatrudniona będzie zobowiązana do dostarczenia w ciągu 2 tygodni od dnia zawarcia umowy dokument potwierdzający w/w dane z Krajowego Rejestru Karnego);
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. zagospodarowania przestrzennego w Urzędzie Miejskim;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru, tj. podpisanie klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych. - w przypadku posiadania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności – kserokopia niniejszego orzeczenia.
5. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie świadectw pracy (w przypadku posiadanego stażu);
- kserokopia prawa jazdy;
- kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia zatrudnienia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
7. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w siedzibie urzędu (urząd mieści się w kilku budynkach na różnych piętrach), przemieszczanie się między budynkami urzędu, a także wyjazdy związane ze szkoleniami oraz wyjazdami służbowymi – delegacjami;
- Budynki stwarzają problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, windy i toalety dostosowanej dla osób niepełnosprawnych).
8. Dokumenty aplikacyjne należy składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2 – pok. nr 8 (sekretariat);
- pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do kwalifikowanego podpisu elektronicznego;
- pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego”
w terminie do dnia 2 listopada 2015 roku do godz. 9:00 (termin wpływu dokumentów aplikacyjnych do siedziby Urzędu Miejskiego w określonych wyżej formach).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.
Metryka strony