Uchwała Nr XLVI/371/06

 UCHWAŁA NR XLVI/371/06

RADY MIEJSKIEJ W CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

z dnia 27 czerwca 2006 r.

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za pierwsze półrocze roku budżetowego.


 

Na podstawie art. 18 ust. 2  pkt 15 ustawy o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.: z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 i Nr 167, poz. 1759; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz.1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128) oraz art. 198 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm.: Nr 169, poz. 1420; z 2006 r. Nr 45, poz. 319) uchwala się,  co następuje:

§ 1. Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy oraz planu finansowego samorządowych instytucji kultury za pierwsze półrocze roku budżetowego.

§ 2. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze powinna zawierać w szczególności:

1) plan i wykonanie dochodów budżetowych w układzie tabelarycznym według przedstawionego poniżej wzoru.

 

 

Dział, Rozdział, Paragraf

Plan

Wykonanie

%

1

2

3

4

 

2) plan i wykonanie wydatków budżetowych w układzie tabelarycznym według przedstawionego poniżej wzoru.

 

Dział, Rozdział, Paragraf

Plan

Wykonanie

%

1

2

3

4

 

3) wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy w układzie tabelarycznym według poniższego wzoru,

 

§

Przychody

Rozchody

Plan

Wykonanie

% wykonania

Plan

Wykonanie

% wykonania

1

2

3

4

5

6

7

 

4) wykaz jednostek budżetowych, które utworzyły rachunki dochodów własnych oraz zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi sfinansowanych,

5) wykonanie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

6) informację opisową dotyczącą wykonania dochodów i wydatków budżetowych.

§ 3. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury powinna zawierać w szczególności:

1) wykonanie planu przychodów i wydatków jednostki w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym,

2) część objaśniającą, dotyczącą wykonania planu finansowego przychodów i wydatków,

3) informację o stanie należności i zobowiazań, w tym wymagalnych.

§ 4. Informację o której mowa w § 3, Kierownik samorządowej instytucji kultury przedstawia Burmistrzowi do dnia 31 lipca roku budżetowego.

§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Czarnej Białostockiej.

§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Rada Miejska

Wprowadzający: Rada Miejska

Data modyfikacji: 2009-06-10

Opublikował: Administrator Systemu

Data publikacji: 2009-06-10