ZARZĄDZENIE NR 146/04

ZARZĄDZENIE NR 146/04

BURMISTRZA CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

z dnia 6 maja 2004 r.

w sprawie archiwizacji dokumentów.


 

Na podstawie § 34, w związku z § 35 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych zarządzam, co następuje:

§ 1. Przekazać do archiwum urzędu znajdującego się przy ul. Torowej 1 w Czarnej Białostockiej dokumentów do roku 2002 włącznie, poza dokumentami z lat ubiegłych, które wykorzystywane są w pracy bieżącej urzędu.

§ 2. Poszczególni pracownicy urzędu archiwizują dokumenty z własnych stanowisk pracy.

§ 3. Za koordynacje prac związanych z przekazaniem dokumentacji do archiwum dopowiada pani Agnieszka Tarkawian.

§ 4. Archiwizacja ma być zakończona do dnia 10 lipca 2004 roku.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Tadeusz Matejko

Wprowadzający: Tadeusz Matejko

Data modyfikacji: 2009-12-07

Opublikował: Administrator Systemu

Data publikacji: 2009-12-07