Zarządzenie Nr 191/08
ZARZĄDZENIE NR 191/08
BURMISTRZA CZARNEJ BIALOSTOCKIEJ
z dnia 8 października 2008 r.
w sprawie zmiany zarządzenia Nr 211/04 z dnia 20 września 2004 r. w sprawie wprowadzenia Zakładowego Planu Kont i Instrukcji sporządzania, obiegu i kontroli dowodów księgowych.
Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 ze zm.: z 2003 r. Nr 60, poz. 535, Nr 124, poz. 1152, Nr 139, poz. 1324, Nr 229, poz. 2276; z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 145, poz. 1535, Nr 146, poz. 1546, Nr 213, poz. 2155; z 2005 r. Nr 10, poz. 66, Nr 184, poz. 1539, Nr 267 poz. 2252; z 2006 r. Nr 157 poz. 1119, Nr 208, poz. 1540; z 2008 r. Nr 63, poz. 393, Nr 144, poz. 900) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 142, poz. 1020 ze zm.: Dz. U. z 2008 r. Nr 72, poz. 422) zarządzam:
§ 1. W załączniku nr 2 do zarządzenia Nr 211/04 z dnia 20 września 2004 r. zmienionego Zarządzeniem Nr 305/05 z dnia 27 września 2005 r. oraz Zarządzeniem Nr 47/07 z dnia 31 maja 2007 r. w sprawie wprowadzenia Zakładowego Planu Kont i Instrukcji sporządzania, obiegu i kontroli dowodów księgowych wprowadzam zmianę załącznika Nr 3 „Wykaz osób upoważnionych do sprawdzania dowodów pod względem merytorycznym", który otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik
do Zarządzenia Nr 191/08
Burmistrza Czarnej Białostockiej
z dnia 8 października 2008 roku
WYKAZ OSÓB UPOWAŻNIONYCH DO
SPRAWDZANIA DOWODÓW POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM
Lp. |
Imię i Nazwisko stanowisko |
Stanowisko |
Dokumenty dotyczące: |
Wzór podpisu |
1. |
Agnieszka Tarkawian |
Zastępca Burmistrza |
Zadań z zakresu teleinformatyzacji Urzędu Miejskiego, spraw obronnych i wojskowych, zarządzania kryzysowego, promocji gminy, zarządzania środkami komunikacji, funkcjonowania Ochotniczej Straży Pożarnej oraz Gminnego Centrum Informacji. |
|
2. |
Mirosława Jaroszuk |
Sekretarz gminy |
Zadań z zakresu funkcjonowania Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej oraz z zakresu BHP |
|
3. |
Wojciech Pyżyk |
Kierownik Referatu |
Zadań z zakresu gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, inwestycji, drogownictwa |
|
4. |
Maria Mozolewska |
Inspektor |
Zadań z zakresu windykacji należności podatkowych |
|
5. |
Katarzyna Zarzecka |
Inspektor |
Zadań z zakresu gospodarki gruntami oraz geodezji |
|
6. |
Elżbieta Malinowska |
Kierownik Referatu |
Zadań z zakresu spraw obywatelskich oraz Urzędu Stanu Cywilnego |
|
7. |
Krzysztof Ancypo |
Komendant Straży Miejskiej |
Zadań z zakresu funkcjonowania Straży Miejskiej |
|
Metryka strony