Zarządzenie Nr 95/07

ZARZĄDZENIE NR 95/07

BURMISTRZA CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ

z dnia 28 listopada 2007 r.

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Turystyki Aktywnej i Sportu w Czarnej Białostockiej.

Na podstawie art. 3a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§  1.  Ogłaszam konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Turystyki Aktywnej         i Sportu w Czarnej Białostockiej.

§  2.   Ogłoszenie  na stanowisko, o którym mowa w § 1 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§  4.   Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi gminy.

§  5.   Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Załącznik

do zarządzenia Nr 95/07

Burmistrza Czarnej Białostockiej

z dnia 28 listopada 2007 r.

 

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Burmistrz Czarnej Białostockiej ogłasza konkurs na stanowisko

Dyrektora Miejskiego Ośrodka Turystyki Aktywnej i Sportu w Czarnej Białostockiej.

Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane ze specjalnością:
  • organizacja i zarządzanie sportem,
  • wychowanie fizyczne,
  • turystyka i rekreacja;
  1. co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach organizacyjnych kultury fizycznej, placówkach oświatowo-wychowawczych, stowarzyszeniach lub organizacjach realizujących zadania w zakresie kultury fizycznej, turystyki i rekreacji;
  2. niekaralność  za przestępstwo popełnione umyślnie;
  3. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31, ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedezialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 ze zm.);
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. umiejętności organizacyjno – menedżerskie;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym;
  7. znajomość zasad i organizacji funkcjonowania zakładów i jednostek budżetowych,  znajomość przepisów prawnych z obszaru działania MOTAiS, w tym ustawy o kulturze fizycznej oraz ustaw o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych i samorządzie gminnym.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. prawo jazdy;
  2. znajomość języków obcych;

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. gospodarowanie powierzonym mieniem komunalnym;
  2. tworzenie odpowiednich warunków do uprawiania sportu, rekreacji oraz turystyki aktywnej;
  3. kierowanie i odpowiedzialność za funkcjonowanie oraz całokształt spraw realizowanych przez Ośrodek;
  4. współpraca z instytucjami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie spraw wynikających z zakresu działania Ośrodka;
  5. wykonywanie innych zadań związanych z pracą, zleconych przez Burmistrza.

 

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. życiorys – curriculum vitae z uwzględnieniem dotychczasowej pracy zawodowej,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego;
  4. kserokopia dowodu osobistego;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy;
  7. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym;
  8. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przstępstwo oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne;
  9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31, ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedezialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 ze zm.);
  10. 10.  własna koncepcja funkcjonowania Miejskiego Ośrodka Turystyki Aktywnej i Sportu.

 

Dokumenty dodatkowe:

  1. Kserokopia prawa jazdy;
  2. Kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  3. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Dokumenty należy składać:

Osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej – pok. Nr 8 (sekretariat),

Pocztą elektroniczną na adres: um@czarnabialostocka.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego,

Pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Konkurs na stanowisko Dyrektora Miejskiego Ośrodka Turystyki Aktywnej i Sportu w Czarnej Białostockiej”

w terminie do dnia 18 grudnia 2007 roku do godz. 15:00.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.czarnabialostocka.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta 2.

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrytacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)”

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Rada Miejska

Wprowadzający: Rada Miejska

Data modyfikacji: 2009-06-17

Opublikował: Administrator Systemu

Data publikacji: 2009-06-17