Świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego branży budowlanej nad realizacją projektu pn.: „Modernizacja jazu piętrzącego nad zalewem wodnym Czapielówka”

Zapytanie ofertowe- świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego branży budowlanej nad realizacją projektu pn.: „Modernizacja jazu piętrzącego nad zalewem wodnym Czapielówka”

 

Dane ogólne.

Przedmiotem zapytania jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży budowlanej nad realizacją projektu wynikającego z załącznika nr 3 do Uchwały Rady Miejskiej w Czarnej Białostockiej NR XLII/391/22 z dnia 29 grudnia 2022r.

 

Szczegółowy zakres i forma usługi.

  1. Do zadań Wykonawcy należy:

1.1. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami branży budowlanej.

  1. Zadania Nadzoru Inwestorskiego w czasie realizacji kontraktu

2.1. Podstawowe obowiązki i uprawnienia Inspektora nadzoru oraz formalno-prawne podstawy do jego działalności określają art. 17 i 18 oraz art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz kontrolowanie rozliczeń budowy.

2.2. Inspektor nadzoru reprezentuje interesy Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, przepisami (w tym prawa budowlanego), zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy.

2.3. Inspektor nadzoru  wypełnia obowiązki i odpowiada za wszelkie decyzje, które podejmuje w ramach kompetencji określonych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz SST wykonania robót

2.4. Do   obowiązków  Inspektora nadzoru w szczególności należy:

  1. reprezentacji Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
  2. sprawdzaniu jakości wykonanych robót, wybudowanych wyrobów budowlanych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
  3. sprawdzeniu i odebraniu robót budowlanych ulegających zakryciu, uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych oraz przygotowuje i bierze udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania, a także (o ile zajdzie konieczność) udział w kontrolach inwestycji prowadzonych przez instytucje zewnętrzne;
  4. potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięciu wad, a także kontroli rozliczeń budowy;
  5. zawiadamianiu Zamawiającego o konieczności wykonania dodatkowych nieprzewidzianych niniejszą umową robót celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
  6. udzieleniu odpowiedzi w terminie 2 dni na każdy wpis do dziennika budowy.

 

Warunki ogólne do spełnienia przez Wykonawcę:

  • Wykonawca zobowiązany jest do minimum jednokrotnej kontroli budowy w tygodniu oraz uczestniczenia w wizytacji budowy na wniosek Zamawiającego, przedstawicieli organów nadzoru budowlanego oraz przedstawicieli instytucji dofinansowujących a także przedstawicieli zarządców dróg oraz pozostałych nie wymienionych przedstawicieli zarządców sieci (energetycznych, komunalnych itp.).
  • Wykonawca przedłoży wraz z formularzem ofertowym oświadczenie potwierdzające że:
  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualne na dzień składania oferty potwierdzenie przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót branży budowlanej bez ograniczeń lub równoważne im uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów.

 

3) Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2023r.

4) Kryterium wyboru oferty – najniższa cena.

5) Warunki płatności – 30 dni od daty wpływu faktury z protokółem odbioru potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy.

6) Termin i miejsce złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miejskim w Czarnej Białostockiej, ul. Torowa 14A, 16-020 Czarna Białostocka,  Kancelaria podawcza pokój nr 101 ,  do godziny 9.00 w dniu 31.01.2023r. Kopertę należy opisać adresem składającego ofertę oraz formułą:

„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej przy realizacji projektu pn.: „Modernizacja jazu piętrzącego nad zalewem wodnym Czapielówka”

 

7) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.02.2023r. o godz. 11.00.

 

W załączeniu:

  1. zał. nr 1 - Formularz ofertowy,
  2. zał. nr 2 - Oświadczenie,
  3. zał. nr 3 - Wzór umowy,
  4. zał. nr 4 – oświadczenie dot. ochrony danych osobowych,
  5. zał. nr 5 – klauzula dot. ochrony danych osobowych,
  6. zał. nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
  7. zał. nr 7 – Projekt budowlany,
  8. zał. nr 8 – PFU

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Pyżyk

Data wytworzenia: 2023-01-24

Wprowadzający: Piotr Kupiński

Data modyfikacji: 2023-02-02

Opublikował: Piotr Kupiński

Data publikacji: 2023-01-24